Thursday, January 6, 2011

Preview Filem Season Of The Witch


Semalam aku dan YANA pergi the curve menyaksikan wayang free, iklas diberi oleh pakcik Nuffnang....malas nak cite panjang...pendek cita..cerita dia sangat-sangat best dan mengghairahkan...mengujakan..dan memberahikan...('',)

9 bintang aku bagi..hehe



KLIK SINI utk lagi best


(Nicole Cage)

- memang otai gila dia dlm filem nie...sangat best lakonan dia macam rosyam nor..*tiba2*


(Ron Perlman)


- dia nie hebat dan lawak...hehe,



(Claire Foy)

- minah nie memang kurang hajar gila...buat aku cuak.. hahaha, tapi mmg best..last2 dia ada bogel..hahaha..nak tau pergi la tengok


eqbalzack pun ada semalam..


Sekian..Peace..(~_^)v


P/S : siapa penakut macam yana jangan tengok cerita nie..hee



21 Orang Memberi Komen & Pendapat

Aku TAG ko...

http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/01/nadya-bubble-give-away.html

ala ni yg nk g tengO ni ujang hehe ;)

alahai tak nyempat2 nak jenguk movie...tengah berlari ni..

dh lame x tgk wyg. x smpat kot nk p..

tiket free ke nyah??derm aku tak dapat pon

tiket free ke nyah??derm aku tak dapat pon

aku terasa amat sedih...aku nk tgk sgt cite ni..tpi aku xdapat tiket pri..maw nangis ni beb

asey - bereh

syusye - sgt best

cahaya - sila la tgk..hee

imanshah - bz manjang ko

liyana - jgn tggu lama2..hehe

naz- free la, ko jahat takleh dpt

LM- tak jmpa..hee

iniialahaku - awat ang tak buat entri

iwan - shuhhh..diam2

bkn takut la!! seram je...lagipun
lengan tu x lebam laghik kannnn..lalala~

syok nyer..nk tgk gak..huhu..lagi seram lg best..adventure!suke2!

wakakak.. yang bogel tuh ko suka sgt ekh.. gedush gedush

kenapa ? yg pnakut xleyh tgok? scary ye cter ni?

camne nak dpt tiket free nih??HUA2

amboi ujang....yg part bogel tu yang dia higlight yer....hehehhe

ujang ada jumpa ke abang eq..DeQdEq smlm cuba juga cari muka2 blogger yg DeQdEq kenal...tapi mcm semua pun x kenal...hehehhe

ujang duk seat no brapa?

mesti gempaklah cite ni kalau nicholas cage berlakon..hihi...

tapi paling tak sabar nak tgk the tourist! gabungan johnny depp dan angeline jolie...mesti lagi gempak..hhi :)


EmoticonEmoticon