Friday, January 7, 2011

Orang Beromen



Hahahaha....adoiyai...celah mana la pulak blog aku nie jadi tempat orang beromen......

Hari tue Cerpen Hisap Tetek...lagi teruk...tengok SINI

Macam-macam orang kat malaysia nie....cube la google tue cari yang lagi berfaedah...(padahal aku pun search merepek)

Siap ada Jimak Sedap tue...hahhaha...adoiyai...aku dah la bawah umur lagi nie..sengal betul...terkentut-kentut aku baca tadi..


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : belum kawin jangan beromen ek..


21 Orang Memberi Komen & Pendapat

tu br print skrin skit je tu..mesti byk lg yg sensored...tetttttttt~











astahgfirullahalazimmmm~ =___=

follow yana ~~ astaghfirullahalazim.. :)

okeh..aku mengaku dengan penuh rendah dirinya..............bukan aku yang search...

woii..woii...apa lucahz-lucahz ni woii...tak rela aii...awww

wakakaka..giler geli..pengotor tul la..ni mesti da kemaruk sgt nie..haha..kalakar la plak ..

haha..ujang bakpe pelik2 benor je..haha

kalau pasal keywords ni kdg2 buat kita di selubungi misteri kan?? kekekeke

as salam.
adoi..
teruknya..siapa la tu..adoi..

huhu. asik nak carik benda tuh jek kat google. apa punya orang lah gitu. huhuhu

x ku sangka ang begini rupanya..hahaha

salam

banyak benar orang melucah kat sini...bahayo tu :D

what you blog is what you get :)

sengalkan diaorgg gugels cr bnda2 mcm tu..ish2 :P

im following u :P

Jom singgah: Tutorial: Tinggalkan Link kat Komen

ujang tu buat tajuk pelik2 .. hahah ..eee dah ternoda u punya blog haha..larikkk

Tak tahan nikah satu tak cukup gasak ler sampai empat apa hal


EmoticonEmoticon