Wednesday, January 19, 2011

Nuffnang Bagi Tiket Wayang Free




Setelah membebel di entri INI , akhirnya dapat gak aku tiket wayang free..,

Best betul kalau dapat tiket wayang free kan.., sebelum nie pakcik Nuffnang kasi tiket free kat aku cerita Season of The Witch, dan sebelum tue Cerita alien apa tah...hehe

Kali nie pakcik Nuffnang kasi tiket Green Hornet pulak...mula2 ingat tak dapat..tengok2 balik email dia kasi rupenya..hee




Lokasi wayang kali nie dekat Mid Valley, so senang sikit sebab lagi dekat..hehe

Aku dapat 2 tiket...yana pun dapat 2 tiket..so kitorang ada 4 tiket sekarang...lalalalalla

Aku nak ajak Lisa Surihani la... boleh tak..


Ramai lagi kawan2 blogger lain yang dapat tiket free ini...siapa nak tiket free, rajin2 la menyemak buat entri kalo Nuffnang suruk ek...


Sekian...Peace (~_^)v


14 Orang Memberi Komen & Pendapat

ko bagi je la kat aku, extra banyak tuuu

ko kan musuh aku, eh silap typing error ko kan best friend terhebat aku

ujang....x jwb [un soalan DeQdEq lg...sape Yana?hehehe

nnt kita jumpa ye kat mid valley nnt

noa - nak ker

ibu muda - nak gak ker

deqdeq - ada tanye ek..,yana tunang la..g terjah blog die

dah lama pun follow blog yana...tp xtau plak tunang ujang...cayalah korang..nnt laki bini mengadap laptop je keje...heheheh

ok...DeQdEq x sbr la nak jumpa korang dua nnt..nk bergambar sama...boleh?

sebelum ni cite skyline la...isk...ai nk ajak Tomok boleh?? lalala~ =P

oh cam senang je nak dpt tiket free...haha..ok ade cerita best dari nuff aku join ah..hahaha

lawa seyh gambar lisa ni....hehe...asal aku pergi page BW penipu je mesti ada nama kau.hehehe

mana bole ajak lisa surihani... sy je boleh kuar dgn lisa... hahahahahaha


tahniah...

weh...aku dapat gak...jom2 :)

ujang : untong arrr...koh koh koh Scha yu x nak ajak ke? tapi lisa surihani pun boekkkk gak,,,adehh~

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "^*^ FUTSAL CPK 2011 ^*^"


EmoticonEmoticon