Thursday, January 6, 2011

MEREKA KATA

Join lagi segmen bro ben..

سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي



Kata- kata aluan...( point jer senang)


- Selamat Hari Gembira...sila la rajin terjah blog nie ok...panggil ujang jer.., baru mula berblog hampir sebulan...

- Sifu blog opkos YANA dan yang paling byk membantu iaitu bro ben....

-Ramai kenalan baru dari blog nie..tp sorg pun belum jumpa..harap2 dapat jumpa..hehe

-Sila la menjadi kenalan baru aku jugak ek...nanti boleh gaduh dengan aku..hihi

- Disebabkan ramai kata pendek nak tambah lagi..aku suka kentut kat blog orang time BlogWalking..hahahah

- Aku peminat pasukan bola sepak harimau malaya dan ARSENAL...jgn kutuk arsenal wei..

- Aku tak makan seafood, so jangan belanja aku makanan berunsur seafood orait

- Blog nie untung mengisi masa lapang dan untuk membebel sorang2 ala orang gila...lantak la hai

- Rasa dah lebih 100 patah perkataan nie..cekidout...

keterangan lanjut klik sini


Sekian..Peace (~_^)v



18 Orang Memberi Komen & Pendapat

alahai kata aluan engko pendek nye ... hahaha melampau

pantas gile!!!..syabas lah ko..kata-kata aluan tu slogan ke ape?? pendek benor..hahaha

salam singgh cni kejap dr abg ben..
^.^

Oit...ni kuar kategori nih..hahaha

salam knl jang haha bl leh makan satey kajang

samalah kita..newbie lagi dlm blog field...

tipu r tu..
ko xpenah jumpa aku ke?
hahahaa~

selamat berkenalan. sy pun join jugak. heee~

http://ctrohanisaad.blogspot.com/2011/01/mereka-kata.html

salam kenal dari akak..follow akak jgak kalau suka k..

yo singgah sini... melepak sambil baca + follow. haha... nice blog.

awak 1st comment kat blog mr. Ben...so I follow u.... Anyway, nice and cool blog bro.....:)

la...ujang baru sebulan ke berblog....baru la lagi yer...tp mcm dah lama je gayanya...

haha..sila jgn kentut di shotbox Dinaz..hee, kasi salam ok.

ske2 ati je ea kentut merate2 kt blog orang..huhu...aishhh bru sebulan ke??? mang terer lorh....haih

visit

Cik Atul dtg sini. Apa khabar tuan blog ??


EmoticonEmoticon