Thursday, January 13, 2011

Mencari Konklusi


On9 pagi aku terus godek2 -godek blog usang aku nie..

Tengah meng edit2 HTML nie..adoiyai...adjust2 bukan menatang tue yang turun...tapi tulisan yang turun.... kalo aku letak iklan Nuffnang kat atas sekali, nanti time iklan keluat tulisan home tue pun turun..so lari dari landasan..

Siapa yang tak paham apa aku bebel nie..., sebenarnya aku tengah ada masalah...

Bace entry SINI (padahal kat bawah entri nie jer..hee)

p/s : Kalau tak dapat buat gak..aku buat bodoh jer la..

5 Orang Memberi Komen & Pendapat

susah susah sangat tukar jela template lain..yg senang nak letak nuff..itu pilihan terakhir la kot..

cop..pertama..siapa perempuan tu?artis kah?~atie buta artis..kkakaka..

dua..tak dapat lagi edit?

peraih udang - sabar..hehe

siti - dh berjaya

atie - dh pandai dah..hee

ape ko ckp ni aku tak paham lalallala


EmoticonEmoticon