Monday, January 10, 2011

Juri AJL Bodoh....????!!!!!!!



Betul ker juri AJL bodoh......!!!! korang jawap la ek..hee


Penulis selaku juri yang tak profesional dan seorang pengkritik tak bertauliah yang memerhatikan semalam ingin mengomen untuk Anugerah Juara Lagu semalam..('',)

Antara yang penulis ingin komen ialah :

- Persembahan pembukaan dan penutup AJL kali ini sangat best..

- Hos pada malam AJL juga tidak mengecewakan iaitu si botak, si pendek, dah si kurus...hehe

- untuk persembahan terbaik memang tersangat layah Faizal Tahir menang

- untuk pemenang vokal terbaik aku kurang setuju , elok bagi pada black , Faizal Tahir , Atau Yuna..hihi

- tempat ke-3 pun aku kurang setuju sebab aku tak minat lagu tue...hehe, boleh pulak camnie..

- tempat ke-2 aku setuju juga sebab lagu itu boleh tahan juga

- tempat pertama aku sangat-sangat tak setuju untuk Jubli Perak Anugerah Juara Lagu kali ini, bukan la lagu itu tak best..., tapi yang lain-lain lagi best.., elok lagi lagu tomok bagi aku..('',)


Jangan la nak maki-maki bodoh pada juri AJL 25 ek..peserta semua best dan terbaik semalam..

Apa pun juri yang ada semalam adalah pro belaka...,juri terdiri dari Acis, andy flop poppy, azmeer, amy seacrh dan M.nasir..kan ker otai tue...

Kene jer la terima..walaupun aku agak kecewa Black dan Faizal tahir tak jadi juara...hehe


Tahniah kepada Ana Raffali


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : sudah2 jangan jadi macam orang indon pulak tak terima keputusan pengadil..jadi isu lazer ijau pulak...hehe...


47 Orang Memberi Komen & Pendapat

hehe nasib baik takde orang laser mata ana raffali kan? konon2 bengang artis feveret tak menang..haha :D

pegi mam la ana rafali,, suare macam hape je,, yuna black xpe jugak,,

bro ujang : adehh! macam2 hal lah ...koh koh koh yam pastinye ai vote lagu (pelita) API & (mencari konklusi)Hujan lansum x menam!!! koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "**MR mama @ hoMe**"

boleh kira dgn jari je kut yg setuju ana rafali jd juara..muahaha~ keji glerr statement =P

ramai orang xpuas ati dengan artis yang menang..ini anugrah juara lagu la, bukan anugerah juara artis..=_=

hehe..bukan tak setuju cuma kalau dilihat dari segi persembahan dan penyampaian lagu tu semalam, agak kurang sikit kat situ. memang lirik lagu tu ok la kan, accepted la jugak, tapi kalau dah pronunciation tak jelas sangat and persembahan just dalam sangkar xde banyak aksi yang menggemparkan, mau orang tak komen banyak. tapi nak buat mcm mana kan, rezeki dia.

hurrmmmm..... dah abis pon AJL 25 tu...

as salam en ujang,
huhu..panas tjuk ye.
klu bodoh,xd nye jd juri kan.
mentang2 la ana rafalli x peymes.rmai condem dia ek.bg sy,dia berbakat ,cipta lgu n lirik sndri.sme gak cm yuna.tp yuna da mng thn lps bg can la owg len lak(haha,mmpos peminat yuna condem wa)..so,renung2kn & slmt beramal.:)

btoi2..anugerah juara lagu bkn artis.he he he..ok la 2.. besh pe lagu 2..layan~

tul la tu..tak payah la nk kritik2 bagai...dieorag dah menang..dh dpt hadiah pun..bising2 pun tk guna gak.. ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
MAKAN-MAKAN SEMPENA AJL25

hihihih...isu laser..apa pun congrate pada yg menang yer..

erk apasal lak nk maki-maki juri ni adess..dah adat pertandingan...ada menang ada kalah ya dak? btw tahniah buat ana rafali :)like her voice :)

nie yg komen mesti tak bace abis,..hahaha...takda pun aku kutuk juri..tajuk jer ma....peace...(~_^)v

huhuhu...kan aman kalo seme org cam ni...x puas hati tapi xde la smpai nk kutuk2 kan.....

hukhuk...pas ni mesti kuar isu ana raffali menang sebab laser mate pengadil...erkkkk???? boleh gitu??

alolo, comey la adik mia ni...blh x nak komen ni je??hehe..

part juare tu : klu betanding skdar pakai lirik lagu ana tu mmg superb, tp bile da cmpur tgh persembahan dan lagu lagu tu takbleh pegi smpi champion la.derm

vocal apis mmg best la wes, kene ingat, vocal bukan takat boleh pegi high picth je, klu boleh jerit, tp low note beterabur tak gune gak,hehe

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

tengok la macam mane puitis nye bait2 lirik die.korang boleh buat?wahaha..and lagu2 lain mlm td pon lirik die biasa2 je even vocal mantap nak mmpus.come on peeps,semua org tau ni,anugerah "juara lagu", lagu tu yg dinobatkan juara,bukan artis or vokal diorg.even aku xminat pon ana raffali ni.n aku pon shock ngn keputusan juri.tp bile aku google lagu die,aku rase die deserve je nak menang.dah2 tayah la nak pening2 kepala sakit2 hati sbb die dah menang pon.hehe..

better luck nxt time abg pejal.i heart u!!xoxo

wah ujang tajuk dah tentu hot... paling sy suker hos best si botak, si pendek, ngan si kurus tu... redit untuk hos yang bersahaja....

assalamualaikum bro..aku folo blog hebat nie..jemput ke blog aku

panda - yup..tak pening pun..aku positif..bace tak entry aku smpai abis..hee..

bukan kamu la encik ujang..efa perkata pasal maki2 juri tu org lain...yg buat fanpage pasal ana rafali tu la...jgn ambik ati+marah na..uhuk :( apasal sedih plak aku ni hahaha

efa- hahha..bkn efa la..org lain..nie salah phm la nie..

keputusan yang luar jangkaan derr... sape x ahngin..hoho...BTW, Yuna tetap cun :0

mereka bkn calang org..sbb tuleh jadi juri.itu pandangan LM je lah.

LM - betul tue..tak perlu kutuk2..dorg lagi arif..

rumah siap pahat berbunyik? biasa la tu ujang .. kat mana2 pun camtu, kan.

akak dpt terima keputusan AJL..
lagu ana tu puitis sgt..

dan yg paling hepi..FT monang gak..best performance tu..cayalah terjun dlm air..mantap..

kita kene terima keputusan juri sb keputusan juri sudah muktamad..

aku tak faham knape org lain nak maki2... ape yg dorang dapat... bukan nye duit riban2 tu dapat kat dorang pun... ana raffali dah menang dah la... nak jugak artis kesukaan dorang menang... macam la artis tu nak share duit sikit... haha...;p

yeeehaaaa....betul2..jgn nk melenting sangat keputusan juri tue...

dorg lagi arif.., kalo tak puas ati pun rilek2 jer..lg lebih2..hihi..

suke btol gosip2 korang nie.. ('',)

huhu..terime je la kptsn tu..slalu mmg mcm tu pon, yg kite xsngka yg tu la yg menang..so, dun judge a book by its cover..hehe..poyo je niesz ni..

benda da jadi... x guna nk pertikaikan lg... lgpun xkan ada keputusan yang berubah...
bukan ker aJL penuh dengan kejutan???

latest entri :
HIdup tanpa Facebook??? bleh ker???
AJL 25 yang kwang kwang kwang....

ai suka point nombor pat yu..hehehe..

ye lah, sy rasa tempat pertama org lain patut dpt.bukanlah x best, tp mcm ada yg lain lg hebat..

salammm
tahniah pada semua pemenang
org cakap rambut sama hitam..selera lain-lain..hi.hi2

-juri pun rambut hitam gak...\;)

rumah siap pahat berbunyi..hehe...dah rezeki dia...kita tengok lain juri tgk lain...

ujang!

penalti pun menang gak!..haha..arsenal penalti seri apa kes? =P

wow.mcm2 peribahasa..hehe...

harapkan pagar..pagar takleh harap..*tiba2*

huhuhu...cerita hngat di hari ini...

no komen.. sebab yuyu suka ana rafali ^^

en. ujang. yg paling best Persembahan DATO SITI. HAHA

nape bukan sy yg menang??hohoho..
btw..ana rafali xlayak la..better tomok or FT...peace!

yuna kekasihku x menang.. uh sadis..

satu je nk gtau..klo xslap sy la..pemarkhan die 70% adlh pd lgu tu iaitu dinilai sblm ajl dan hnya 30 % shja mrkh diberi pd mlm ajl..klo xslap sy la... -sheda-

Panda, byk lagi lagu2 yg puitis.. apahal kalu menang setakat lirik lagu. boleh kah lagu tu menjadi lagu evergreen. tapi kesian Ana kerana judges dia kena kutuk tak psa2l. Ana sendiri pun tahu yg dia tak patut menang!!!

Ana Raffali menang, saya okay!

http://akumuzikfilem-atari.blogspot.com/2011/01/ana-raffali-menang-saya-okay.html

Ana Raffali menang, saya okay!

http://akumuzikfilem-atari.blogspot.com/2011/01/ana-raffali-menang-saya-okay.html


EmoticonEmoticon