Tuesday, January 25, 2011

Green Hornet sangat Best




Semalam aku dan yana pergi Mid Valley pergi tengok wayang free cerita The Green Hornet, aku dapat 2 tiket dan yana pun dapat 2 tiket...so ktorng ada 4 tiket.., di sebabkan aku baik hati lagi 2 tiket tue aku bagi kepada sahabat aku iaitu Pembawa Wacana, Nuffnang tak kisah kan..

Tapi yang bestnya..tiket yg aku bagi dekat Pembawa Wacana tue...kerusi dia patah..hahaha, aku suruh dia roger Robb .., tah macam mana rezeki dia pihak wayang suruh dia tuka hall lain dapat tengok yang 3D punya..siot tol.., dia join geng2 Hit.fm punya...('',)


(Robb Chew)

Nie aku nak cerita sikit pasal Green Hornet....cerita dia best gila....siapa yang baru lepas gadoh dengan boypren ker girlpren pergi la tengok cite nie..memang gelak punya..boleh release tension siapa tak gelak aku rase dia gila....hihi,

Jalan cerita green hornet nie pun best..., aksi ada, lawak ada, sengal ada, lucah jer takde..hihi..paling lucah pun si sengal Seth Rogen tue tengok bontot Cameron Diaz, so memang sesuai untuk di tonton semua lapisan masyarakat..





Watak yang di pegang Jay Chou iaitu Kato juga sengat sempoi dan best, laju gila..., dan untuk pengatahuan korang, watak nie dulu pernah di pegang oleh Bruse Lee



Nie si sengal Seth Rogen pun best gila...hahaha, dia sangat poyo dan sengal..



Semalam kawan bloger aku jumpa Deqdeq jer...Roq tak jmpa..hehe

Ok la...malas cite panjang..pendek cite..Green Hornet sangat best..hehehe

Sekian...Peace...(~_^)v

P/S ; thanks Nuffnang


14 Orang Memberi Komen & Pendapat

bila nak tengok ni ea? hurm...

yes!! lepas ni g wayang, nak patah kan kerusi tu! nnt dapat tengok #D punye! yaiy!

jay chou !!!pkwe lama ku.aih.xbule pegi la ujang.kna jimat duit.huhu.tapo la

best part..kerusi patah..dpt tgk 3D~perghhhh~lalalala..


best ye dating tgk wayang..nak ajak encik boifren la minggu depan die dtg~

memang best sangat la green hornet nih...mmg patut tengok...

DeQdEq rasa mcm nak pi tengok lagi jer....hehehhe

khamis nie confirm tgk laju2..heheheh...

ade 3d heh? oo..

moon- skarang la

yuyu - silakan..hahaha

azie - tgk free jer

atie - sila2.

deqdeq - hihi..tgk free sudah

lalink - tgk perlahan2 pun leh

ye ke best?.. hurmmm..
boleh masuk list la camni nnt

Jemput keALL IN ONE

hai hai hai,

yuyu visit awak plak :)

nak tengok yang pirate boleh ke? haha

nampak gaya, review muvi ni menarik! so, buleh la jengah panggung weekend nih.


:D

wah taknak baca entri ni.. jeles!! kekekekeke

Haha. Ganas betul sampai kerusi pun patah woo. Hek


EmoticonEmoticon