Wednesday, January 19, 2011

Gambar Apa Nie


LAYAN GAMBAR NIE MALAM-MALAM LAYAN





20 Orang Memberi Komen & Pendapat

tak kelakar la ujangggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!

Ish..ish2 aku tengah nak balik umah malam2 nih terbaca pula entri ni ..adoyaiii nasib aku balik ramai2 ....

wahhh..takottttttttttttttt nye
huhuhuu

singgahan terakhir untuk malam nih!larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

aduh...gambar dah la sama dgn bakal entri aku.... akan dilepaskan hujung minggu ni...huhu

terpaksa pejam mata tuk scroll down!!!

jgn letak pic cm ni lagi..seramlahhhhhh

best ni wat bahan seblm tido.. haha..

eeee. nyesal klik. serammmmmmmm.

dah aku nk bleh..mlas tgk lma2..satgi dia mai rumah aku naik lift...dok ketuk pntu aku mlas nk bukak pintu dah..ddukla dia kat luaq tu..

fuhh.. seb bek la aku tergerak hati nk datang blog ko nie time pagi.. ekekek :P

ngeh ngeh ngeh..sebbaik tengok entry ni pagi2...haha

soooo....tak takut hokay.... :p

mcm muka yu di malam hari..lalalala~ =P

grr aku bengang ngn ko! dhla aku sorang mlm td. tgk dashboard ade gmbr antu ni. menyirapppp tol aku ngn ko jang! HAHAHHAHA.

pantang betul la bnda bungkus2 nie..haha..

ang memang suka benda-benda cam ni kan...uhuk!!


EmoticonEmoticon