Tuesday, January 11, 2011

Biodata Siti Nurhaliza


Semperna Birthday Dato' Siti Nurhaliza nie jom layan biodata Siti Nurhaliza




Nama Penuh : Siti Nurhaliza Bt Tarudin


Nama Manja:Siti

Pendidikan:Spm

Nama Ayah : Tarudin bin Ismail

Tarik Lahir : 11 January 1979

Tempat Lahir : Kg Awah, Temerloh Pahang

Adik-beradik : 7 orang

Anak ke : 4

Tinggi : 163 cm

Zodiak : Capricorn

Penyanyi pujaan : Celine Dion, Mariah Carey, Aishah ,Ziana Zain ,dan Ujang9897





Jom ke facebook Dato' Siti Nurhaliza klik SINI


Amik gambar dari google dan FB siti nurhaliza...,kalo Dato' siti suruh remove saya remove ok Dato'


27 Orang Memberi Komen & Pendapat

hepi besday dato' (dengan harapan ct bace komen aku ni...hahaha)

wah .. ujang9897 pun tokti minat? eleh .. perasan. hihi ..

la harini bday siti ke?
punya la carik bday sape 11.1.11
rupanya cik kak siti..hehe
suka betul buat biodata ya skrg
bila nak buat biodata cik pearl jade aka siti suhaili..hihi

hehe..dato' siti rugi kalu xbce entri ni..:D

kenapa dulu Dato' tolak cinta aku? ahh sedih.. aku frust.. menangis..

award untuk anda~ http://natasha1987.blogspot.com/2011/01/terima-kasih-semua.html

lagu yg aku igt smpaila..lgu aku zman sek dulu..pa lagi???cindaila...hehehe

semoga impian ujang utk menjadi penyanyi pujaan dato' siti akan tercapai lah yep. :P

en ujang tlg nyanyi ckit ley..ehe..mau jadikan kamu recording artis la..ekekeke..

aih.ingtkn suami pujaan siti nama ujang.miahaha :p

Wah nice info..
info pasal Ujang9897 penyayi pujaan siti, baru ni baru tahu....

Banyak juga kek dia dapat hari ni.. Dia bagi kat aku sebijik

uik tak sangka plak tuan blog ni penyanyi rupanya

jang...stuju tak cadangan di entry aku? He he

ahahah..dato siti sporting la ujang..xde remove2 nye..aha..tawu je ko eh besday dye..lOlx =_=

ko?? ko penyanyi pujaan?? muntah hijau aku jap

Teringin nak sambut hari jadi sekali dgn dato' siti sbb hari jadi saya same dgn dato' hehe...


EmoticonEmoticon