Monday, January 10, 2011

Biodata Ana Raffali




NAMA BETUL: Ana Nur Hidayah Mohd Raffali

NAMA MANJA: Ana Raffali

TARIKH LAHIR: 4 November 1985

TEMPAT LAHIR: Kuala Lumpur

ADIK-BERADIK: Anak ke 9 daripada 11 beradik

PENDIDIKAN: Graduan Kelas Pertama Ijazah Sarjana Muda Pendidikan TESL (Kepujian), Universiti Teknologi Mara (UiTM)

MUZIK YANG DIGEMARI: Rock, alternatif, pop & klasik

IDOLA : M Nasir , Datuk Siti Nurhaliza dan Ujang9897


Sekian...Peace (~_^)v







33 Orang Memberi Komen & Pendapat

hehehe...ari ni memang betul2 fenomena ana rafali ni der...

haha..hari tu biodata player bola..skang ana raffali.. =P

aah ..itu la..surau dah kecik,kadang tak terurus pasal kiblat apa semua..tapi bukan semua mall la..ada yg bagus bagus la.. =)

Ehem..ehem...i know ape yg ko try buat..hahahaha

Shhh.......:P

cik mot - search enjin tue..hehehe

iqbal - sbb aku tau ko minat ana raffali nie..hehe..

ceh, nk gak ada dia dlm biodata ana raffali.....kelakar....

lisa surihani si putih gebu..
heliza si mata bulat..
ana raffali......??

sombong betul org kat ats ni ye .. wekkk ... xminat anaa

tetiba minah nie jd terkenal huhuhuh

PW - buat ape

Daria - kenyataan..hahaha

Azwani - ana raffali si bibik..hahaha

Naz- tau takper

qaseh - die mmg sombong..pukul dia jom

ek eleh SEO derr...mmg la ramai org view blog nih..hahaha..siot jek~

xminat ana keh3x n x tgk pon ajl

hehehe..ana raffali sama course dgn saya..masa saya sem 4, dia sem 8..

dia seorg yg pandai dan mmg disukai pensyarah..xtau nape end up jadik penyanyi..huhu..x minat kot..

waaaa..harini semua org citer pasal ana rafali..takde sape nak citer pasal MDT ke?? hiks!

perasan btol la

waa..hebt tul..mesti pndai speaking london minah nie..ehe..

hahahha yg last skali idola macam pelikkks je:P majalah ujang kut..^^

TAHUN DEPAN TAK MAU TENGOK AJL DAH..RESULT TAK BEST

as salam..
adoi...lahir sama hari dengan dengan tahun.berkongsi tarikh lahir rupanya.ish

o_o"

amboi2 . mentang2 lah die menang semalam .. haih ! haha .

beliau minat ujang? memang dia minta ujang pun :D

Yang tang idolanya ntang hujung tu agak gedik skit..hahahahaha

ahaha~aku serius x kenal si Ana Raffali ni..aduhh..sory Ana :)

walaupon ana da menang ajl, lisa surihani tetap dihati aku..hahaha

idola die yg last skalik tu..erkkk!!hahahaha.. ;p

Wah nice biodata..tapi yang aku muskil..ada terperasan satu nama di hujung2 tuu..camne terselit? ahahahaah

Ramai jugak org x sangka dia akan menang.. Skrg dah jadi isu pulak...hu3

saya pun suka ana encik ujang!!!
ngeee...

http://mymedium-tiha.blogspot.com/2011/01/alamak-aku-tersuka-ana-raffali-daaxd.html


EmoticonEmoticon