Tuesday, January 11, 2011

Ben Ashaari Jahat...????

Betul ker Ben Ashaari jahat..??



Agak-agak la siapa yang kata dia macam tue...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aku rasa ada gak orang yang dengki dengan bro ben nie..,tapi hakikatnya siapa yang dah kenal dengan abang ketul-ketul nie, tau dia nie sporting ker tak...

Bro Ben banyak membantu blogger newbie macam aku nie...kalo tak caya pergi terjah dan join segmen beliau.., naik la follower dan trafik korang

Antara member opis aku yang dah meningkat naik hasil dari pertolongan bro ben ialah Pembawa Wacana..kejap jer naik siap dah potong aku..

Kenapa aku kata Ben Ashaari nie tak jahat..


Korang bace entri blog BRO BEN di SINI


16 Orang Memberi Komen & Pendapat

ben x jahat..ujang tu yang aku was2..
gahahaha

Salam

Itulah pelik sgt la.. Kenapa jadi macamtu kan. susah susah!
Blog saya yg 1st pon mcmtu, cepat naik setelah apezs join dianya segmen. Blog skrg nie sbb xramai kerana baru.

weewitt..pagi tadi mmg jahat.. saja tenung awek.. hahaha...

Akhirnya aku sudah jadi Jedi Pembawa Wacana... Kan Master Jedi Ujang9897... hehehe

setuju..bro ben ni mmg byk membantu newbie..wo0...bro ben bg komen ahaks :)

nub - kuang ajaq

apes - dia mmg best

ben ashaari - grrrr...betul ker bro ben nie..hehe

PW -caiyok2

princess momoy - hihi..

tasha - mmg kene stuju

efa - kene rajin terja dia

wanie - puji die cpt..hee

jahat?da mcm lagu stacy lak...hehehehe...
org gile la tue sape kate abg ben jahat..

xjht kot tp kuat kentut mcm jang hahahahaha ampun bro

WEHH..KLU KO WAT HEADER BARU..LARI IDENTITI BLOG KO NI..HEEEEHHE..
AKU SUKE VESPA TU..

TUH DINAMAKAN ORG YG BERHASAD DENGKI N IRI HATI TGK KEJAYAAN ORG LAIN. NAPE EK ADE GAK MANUSIA CAM GTUE KAT DUNIA NIH EK...HEMPRHH


EmoticonEmoticon