Tuesday, January 11, 2011

Aku Menang lagi


Sebelum ini aku pernah dapat hadiah sebab menang di SINI dan SINI

Sekarang menang lagi contest, kali ini anjuran ammar untuk teka silang kata..so dapat la hadiah lagi...hihi

Aku menang sebab menjawap teka silang kata..senang jer...tengok SINI

Hadiah berupa topop Rm30..siapa nk bagi wo...hehe...rezeki dah dapat amik jer la kan...


Thanks pada ammar ek memberi kemenangan pada aku


P/S : siapa lagi nak bagi aku hadiah...sila la...hehe


10 Orang Memberi Komen & Pendapat

salam

mak aih untung habis ni.. wawawaaaa. Nak share boleh ahakz..:p

wit witt!!!
lagi dasyat dah mng 3x..hehe
congratz ya

tahniah!!!!

bila turn saya nak menang nie..hehehe

Tahniah.... terima lsih sebab join.. jangan lupa join pulak next time ok.. Duit dah masuk akaun semalam

xaci..asyik die je yg menang..hehe..tuah bdn ek..congrate!lps ni bg can kat niesz lak..ekekeke..

ahaha :) abg otot ketol-ketol ni sgt femes en ?

bgs entri dia sbnrny, siap ada dapur tnp sempadan woo..


EmoticonEmoticon