Thursday, January 13, 2011

Aku Dah Berjaya...!!!!!!!!!!!!!!!!!



Yaaaaahhoooooooooooooooooo!!!!!!!



Aku dah tau mana nak edit kasi ke bawah kan sidebar aku...

mula-mula godek "width" tak jadi sebab tulisan yang lari..

usik-usik benda lain akhirnya ke bawah juga sidebar aku

aku tukar
"margin-top:-35px;" kepada "margin-top:69px;"

Terima Kasih Pada Kawan yang memberi idea pada aku..


25 Orang Memberi Komen & Pendapat

tahniah.. :)

tapi kenape nampak macam sidebar kebawah?? ke mmg nak mcm tu?

waah...tahniah...akhirnya berjaya yeah...caya la ujang huhu..ceh shin chan tu kelakar bebenor la huhu

haha..tahniah2..suka btul ujang arini~~hehe..btul2 tabah edit ye..

bro ujang : TAHNIAH coz berjaya edit HTML...ai pun penim kalo nak buat menatam tu...adehh~

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "@ ReVoLuSi RaMBuT @"

tapi ke bawah sangat lah sidebar tuh. takpe ke? hihi. ke mmg nak ke bawah gitu? hehe.
tahniah dh bjaya. hihi. :)

thanks semua....

memang nk kebawah sikit..sbb kalo iklan kluar Tajuk entri akan ke bawah jugak...

haa!great!entry sblm ni mmpu tgk je sbb nk tlg xreti :)

tahniah...=)

still menunggu McD yg x kunjung tiba...hurm~

tahniah..tu sbb akak takut nk godek2 blog ni..takut setting lari...

ya!berjaya akhir nye!hehe..niesz da follo tau..xcaye, g cri niesz kt follower..ehehe..

salam perkenalan...
i follow u, u follow me :)

hahah..akhirnye selesai jugak masalah ek

jgn kate ko pun menari cm shin chan tu

kwang kwang kwang

ujang..kamu di tag..ehehe
tgk la ye...

congratz!!!~

*Jom bersama Encik Dave Hills layan HDR kat Cameron Highlands. ^_^

terkesima tgk aksi shin chan.. sekian.. oh,tahniah jugak sbb dh berjaya.. hehe.. :p


EmoticonEmoticon