Friday, January 21, 2011

Aku Bakal Jadi Pakcik



Sedar tak sedar..rupa-rupanya aku terasa dah tua...demmmm...!!! eh silap...Alhamdulillah...,bersyukur sebab di berikan kesihatan dan masih hidup...,

Nie aku nak bagi tau korg..., kak ipar aku merangkap abang aku punya bini la kan....,bakal melahirkan anak sulungnya..., dan secara tak langsungnya, aku bakal jadi pakcik la kepada baby tu..hihi.., gila la tak lama lagi aku bakal jadi pakcik...tak ker rase tua tue....,

Dengar-dengar akak ipar aku bakal meletup dalam minggu depan...,hurm...

Terasa tak sabar pun ada nak jadi pakcik nie.., tapi aku taknak dia panggil aku pakcik la..nak suruh dia pggl bro jer...ok tak...baru macho kan...ala2 brad pitt..,

Tak sabar pun ada nak dukung anak buah aku...perghh...!!! gila la aku dah ada anak buah..boleh belanja dia makan ais krim...,




Nanti aku nak main gitar nyanyi lagu untuk anak buah aku....hihihi...silap2 marah pulak abg aku sebab ajar anak dia nyanyi..


Nie aku nak tanye korg..., mcm mana ek jadi perasaan seorang pakcik nie....????????????????


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : Doakan semoga akak iparku selamat melahirkan anaknya


35 Orang Memberi Komen & Pendapat

salam

erk tahniah...
alah kire oklah tu dpt anak buah baru.. saya ni anak buah dah ramai.. dan paling malu.. saya dah ada cucu k.. dderang panggil tokwan kat saya.. dah besar2 lak tu. *malu seih!!







*jmput dtg join contest~

ko pegang gitar je cuaca da mendung da nyah.
mesti anak buah ko menanges tak henti2 tgk muke ko. hahahaha

bila agaknya nak ada anak sendiri ni...hehehe

apa perasaan jd sorang pakcik (kita tukar makcik lah yep)...

AIM pon baru bergelar makcik even dah 2 tahun bergelar ibu..haha

perasaan? biasa2 je..tak eksaited dah sebab eksaited lagi jadi ibu kan...wakaka

Perasaannya ialah.. Terasa bakal mnjadi tua.. heheheheheh

apezs - ko lg tua la..hahaha

naz- nyah di larang masuk...

cik mot - taun dpn kot..hihi

sunah - cis..

yuyu - ehem2

ibu muda - hehehe..

faezah - tau takper..demm

taun depan bakal jadik bapak pulak yer ujang..haha

ujang : cara gak tu, soh je anak buah yu tu panggil "bro" ai laik it...pasaan jadi pak cik? hmmm~ rasa otai lah...adehhh!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "~ AkTiviTi MaLaM Thaipusam ~"

Aku dah borim jadi pakcik jang..nak jadi daddy lak..huhuhu

tahniah alahai. seronoknye. yann nih takde anak buah lagik. tak tau pulak perasaan nk dapat anak buah tu. hihi. :D

selamat jd pakcik bro.
abg eq dah ada 21 org anak buah.
jd pakcik yg pentingkan education...

mana lebih nervous, jd pakcik atau bakal jadi suami? hehe

tqah - mudah-mudahan..hee

bro monday - u know me..hee

PW - hihi

yann mazian - cpt2 kawin la..hee

eqbalzack - mak ai..byk tue..hehe..,jd suami la bro..hee

setuju dgn Sunah Mohammad!! pakNYAH ujang!! koh koh koh~


baby tu pggl ai aunty yana..br gojes..lalala~ =P

lau ank buah ko ensem, leh jodohkn dgn aku

yess!! yess!! kak yana setuju!!! :D paknyah ujang~~

ujang:saya ada 10 orang anak sedara..thn ni tmbah dua..12 org..semua suka main ngan sy..sbb sy je yg tak kawin lg..haha..kalau semua balik di rumah mak n ayah..bilik sy dijadikan spot, main masak2..main tembak2..main sorok2..semua2 la..huhu

iqbal - jgn harap

yana - diam la

amira - jd les ker..die girl la..hahaha

sunah - cis

arep - lom lg..=)

atie - mak ai..best tue

green apel - tau takper

wOw ! tahniahh !!

perasaan dia sgt best. nati dorg nak manja2 ngn pakcik.

waah..bestnya bakal jd pok cik..syok la tu...aku pon teringin seh nak jd mok cik hahaha ceh lambat bebenor la kak aku nk kawin lg..dan lmbt lg nk merasa ada anak buah uhuk hahaha...hope kak ipar ko selamat melahirkan erk...sah cute...pmpn ka laki anak buah ko ujang?hehehe :)

ank buah saye 3 org je.. tp.. peh ! dh mcm 10 org.. nakal2... -.-"
nwy... congrates ! :)

ada anak lagi syok..tak leh tidur petang..hehe

dah nak jadi pakcik ek. bestnya nak dapat anak buah.

Latest Entri :
Tingginya Martabat Seorang Ibu

excited nampak..hahaha
macam anak sendiri lak..

"mcm mana ek jadi perasaan seorang pakcik nie....????????????????"

ape nye soalan ar ko tnya kat aku ni, tapi tuk tidak menghampakan ko aku jwb gak arrr

aku tak tau cmne perasaan jadi pakcik sebab...haram kot klau aku jadi PAKCIK

perasaan jadi pakcik tetap kalah pada perasaan jadi ayah.

cepat kawin jang. jgn lupa jemput akak tau. hihi ..

nyanyi lagu d bwh pohon bambu ke..hehe..

bagus ar ko.. excited nk dpt anak buah. heheheheh


EmoticonEmoticon