Monday, January 17, 2011

Aktiviti Pagi Aku




Selamat pagi kawan2, semoga tengah happy..

Di pagi yang indah ini aku terasa sangat tak best..sebab perut dah mengulas dan bergendang...belum apa2 lagi dah memberontak perut aku nie..

Bukannya mengulas dan bergendang sebab lapar...tapi korang tau tak perut aku nie bergendang dan mengulas sebab apa..., mesti korang tak tau kan...,nie aku nak bagi tau sebab apa...sebab dia mogok nak keluarkan taik...

So maksudnya aku kene pergi
berak la...hihi..('',)

mesti korang cakap aku pengotor kan....agak2 sikit ek...aku cakap berak jer..bukan aku berak betul-betul pun depan PC nie...so jumpa la jap lagi ok...nak pergi berak jap...haahahahahhahahaha
.

Cara On9 dalam toilet sila lihat gambar di bawah

~

~

~

~

~

~




(nie bukan aku...maybe NAZ)



Naz kalau ko suruh buang gambar kau nie..aku buang...hahahaahahahah..
(habis aku kene sembelih nie)


P/S hari nie aku terlewat ke opis...demmm!!!!!




21 Orang Memberi Komen & Pendapat

kuang ajaq!! tukar wei, letak qaseh dow. haha

along tapa - berak itu nikmat..hahaha

naz- hahaha...awal pulak ko masuk...argh...!!! tanak2...nk tunjuk semua org ko berak mcm mana

haha :P obsess betul nih!tengah update entry ke hape tuh?

weyh ujang ko ni asik memerut je wei..

ujang : gilo lah...pagi² dah gi melabur saham...koh koh koh ada untung maaa...adehhh~
aktiviti bagus di pasi ari...haaa...kasi layan aktiviti ai malam tadi pulak...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "-* aKTiViTi aHaD MaLaM iSNiN *-"

gilo~ bygkan klu ada ipad..pffttt~ =P

hahaha..
nyata ang berdua memang bestfriend..;)

huhuhuhu..gambaq kontroversi terlampau nie, bro hehehehe

salam...


tegar benor blogger tu..huuhuh

hahaha...lawak sungguh...mcm2 la ko ni pepagi ujang nk tergelak..hado plak cmtu ish2

aku rse tu mst kau kn! tanak ngaku! hahaha.

haha. tak lengkap hidup sehari kalo tak berak pagi2. lalalala. :D

kakakaka :)) yikes. sempat agi on9 dlm toilet. aiyaaa...


EmoticonEmoticon