Friday, January 14, 2011

1st misz-ella.blogspot Contest


Kali ini aku tertarik nak join Contest akak aku yang sporting iaitu Kak Chik..

Kak Chik seorang yang mersa alam..tak caya korang try terjah blog beliau...hehe

Kak Chik juga pandai memasak...hehehe ('',)

Contest Kali ini hadiahnya sangat menarik iaitu...Jom layan..



Acqua Di Gio Set for men worth RM190.00

Emporio Armani Diamonds Set for ladies worth RM210.00


Caranya sangat mudah iaitu tinggalkan slogan..


Slogan Yang Dipertaruhkan


Saya suka membaca 'entry-entry' di misz-ella.blogspot kerana.....


Setiap penulisan kak chik memberikan kesan mendalam kepada saya seperti perkongsian masakan, makanan, pelancongan dan kecantikan, ianya nampak iklas hasil penulisan yang mudah difahami dan teratur. Penggunaan bahasa kak chik juga teratur dan ini salah satu kenapa saya suka membaca setiap entry kak chik. Entry masakan INI merupakan masakan kegemaran saya dan contoh entry pelancongan yang best Kak Chik di SINI,

Kak Chik juga tidak sombong membalas jejak rakan blognya apabila ada masa lapang dan ini melambangkan kak chik seorang yang sporting, semua ini juga salah satu faktor kenapa saya suka membaca entry kak chik. Untuk menjaga kesihatan pula entry INI dan INI saya suka baca untuk memotivasikan diri supaya menjaga kesihatan

Selain itu wajah kak chik juga tidak melambangkan usianya sebenar kerana dari pandangan mata saya kak chik seperti masih dialam remaja, ini menyebabkan rakan blogger seronok singgah diblog kakchik. Entry INI paling saya suka baca kerana Kak Chik berkongsi Tips kecantikan berdasarkan fakta dan diri kak chik sendiri yang cantik dan ternyata ianya sangat sesuai dikongsi.

(115 patah perkataan)


Sekian...Peace (~_^)v


Keterangan lanjut klik SINI

P/S : Doakan kejayaan saya rakan-rakan..hehe



5 Orang Memberi Komen & Pendapat

rajin join contest huhu..bestnya hadiah..wish ujang good luck moga menang hehehe :) caya la

Alamak Jang .. Dari mula sampai habis, sudah berapa Haaaa??? terkeluar dari mulut kakchik Jang.

Ko mcm buat assignment kolej la dik.
Anyway, mekaseh support kakchik. Kakchik pun akan support Jang ketat2. Nanti kita tgk sapa yg kena ya .. hihi.

salam

semoga berjaya.. slogan ni menarik sgt..;)

ujang...aim nak dapatkan set tu untuk letak atas par ke? hihiii....

hahahah..mesti la nk menang...ayat skema kan


EmoticonEmoticon