Saturday, December 25, 2010

Tanah Tumpahnya Darahku


سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي


Seperti yang aku janjikan di entry sebelum nie dan sini , kalau malaysia masuk ke FINAL PIALA AFF SUZUKI CUP aku akan ke stadium.., so aku tunaikan dan dah kirim pun kat member aku soh beli tiket final untuk ahad nie...,

Tiket Final PIALA AFF SUZUKI CUP

Sapa2 yang pergi stadium jom kita jumpa di stadium..hehe...yang tengok kat rumah rajin2 la carik kalau muka aku kluar TV k..hee


Tonggak Utama Bahagian Hadapan Safee Sali , Norshahrul Idlan Talaha, Shafiq Rahim



Semangat Lagu Negaraku


Negaraku
Tanah tumpahnya darahku,
Rakyat hidup
bersatu dan maju,

Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan,
Raja kita
selamat bertakhta,

Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan.
Raja kita
selamat bertakhta



SEKIAN....PEACE(~_^)v


P/S : yang tak minat bola tue sila la minat sokong negara kita MALAYSIA k..hee

8 Orang Memberi Komen & Pendapat

Come on Malaysia.. U can do it.. Yes. Malaysia Boleh..

nnt pg stadium jgn lupa sorok2 sket air botol kalau nk bawak masuk.. nnt tak pasal2 kena suruh buang dalam tong sampah.


EmoticonEmoticon