Tuesday, December 14, 2010

Proton Inspira



Kenapa aku cita pasal Proton Inspira, rasenya semua dah tau..atau yang tak tau nk bagi tau statistik carian yang terbanyak di negara kita untuk Fastest Rising ialah Proton Inspira..kalau korang nak tengok carian yang terbanyak di pakcik google sila la klik sini




saje nk kongsi cerita pasal inspira nie sbb aku salah seorang antara 100 orang yang terawal di Malaysia nie Test Drive Proton Inspira...betul nie..aku tak tipu..nie buktinya..hehe(bangga jap)




Time test drive nie PROTON panggil wakil CAR CLUB di Malaysia untuk test drive di PROTON TEST TRACK..memang syok gila bawa Inspira time tue..dengan permukaan jalan yang 45 degree..


Antara Car Club yang join time tue ialah ThepersonaClub, Gen2Club , Prosboc, PROCC , V-Sixers dan lain2...aku salah seorg dari wakil Car Club tue...(~_^)v





nie aku tempekkan korg gambar Proton Inspira yang dah ada atas jalan...pic keta sapa ek..."itu yg kita tak tau"...hehe



Aku rase ramai yang masih pikir negetif dan mcm2 pasal proton..lantak masing2 la punya pendapat kan..hehe..bg aku Proton Inspira nie terbaik..senang cita tak rugi sapa beli ok..nie feedback selepas Pandu Uji

SEKIAN...PEACE (~_^)v


p/s : tahniah juga buat pujaan jantung hatiku..ciknis..hehe..(gaya syok sendiri) sbb dia kalahkan artis siti nurhaliza tue dalam carian Fastest Rising People

17 Orang Memberi Komen & Pendapat

kuih pau su tak buat..huhu..
ala..header kamu udah lawa dong..klasik gitu

sue - kuih pau tak buat ek..hee, nk yg lawa sgt2...

super skuter.. header cun!

heheh.. kita rakyat malaysia patut bngga dgn kereta hasil keluaran kita kan? kan? hehehehe

derr bila nak beli kete ni utk ai...lalala~ (^^,)

along tapa - rugi la test drift..baik test drag..hee

anati soki - yup..sokong buatan malaysia

kiranya prestasi Inspira ni sepadan la dgn harga nya yer..? :)

p/s: thnks sudi follow APA KATA HATI..keep in touch..!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SAMAN OH SAMAN

wow...last time jumpe inspira kat klia..cantik gak kan..xde gaya proton pon..bagus2..:)

nabilah - yup..berbaloi dr beli lancer

lmbat gila aku komen..xkisahla,aku nk komen gak..haha..leh kan??
nah amik ni baca n renung2kan..

http://www.ala-hai.com/nota-proton-yang-sebenarnya/

mmg la besh sbb enjin mmg enjin lancer ... jepun jual enjin nye sekali bukan PROTON yg kaizen enjin tu ....


dulu mmg aku pomot korg kena beli tp sejak laki aku takan dpt bonus dr proton lagi ...aku tak mo dah pomot sila bazirkan elektrik korg makesure byr ok ...hujung tahun laki aku dpt la bonus masyuk ...lalala

dalam gamba..mesti ko suke menyelit..apesal ek???

haha inspira ni aku dah puas bantai time deliver kerete ke customer


EmoticonEmoticon