Sunday, December 26, 2010

Perjuangan Bermula

PEMAIN-pemain skuad kebangsaan melaungkan slogan Malaysia Boleh! selepas menjalani latihan di Stadium Nasional Bukit Jalil, semalam. Skuad negara akan menentang Indonesia pada perlawanan akhir pertama Piala Suzuki AFF 2010 hari ini sebelum bertandang ke Jakarta untuk pertemuan akhir kedua pada Rabu depan.



Entry nie aku buat oto publish, sebab mesti sekarang aku dah berada kat dalam STADIUM....

kol 5 aku dah gerak ker stadium nasional bukit jalil untuk menyaksikan perlawaan akhir PIALA SUZUKI AFF antara pasukan negara kita MALAYSIA vs INDONESIA

Korg yang tengah beronline nie sila la sokong dalam hati orait..sebab aku tau kalo yang tengah on9 sekarang nie kompom2 tak minat bola..hehe...




HOBEN MALAYSIA HOBEN.....!!!!!

Aku rase malaysia menang malam nie 2-0..apa pun berlaku aku tetap sokong pasukan Malaysia.

Sotong Paul yang dah mati nie pun jangka malaysia akan menang malam nie, tak caya tengok gambo kat bawah nie..hehe



SEKIAN...PEACE..(~_^)v


P/S : jangan kutuk sangat pasukan negara sendiri ok...


4 Orang Memberi Komen & Pendapat

good lurk malaysia,,kau jgn gadoh ngan indon lak jang

Baru nak buat entri pasal bola..ko dah buat..duh~~

salam


minatnya dia bola

molek sikit malam ni

[ dah tahu masa balik baru baca..ngeee ]

skang nih baru aku tau nombor 3 tuh cantek.. :)


EmoticonEmoticon