Friday, December 17, 2010

Pecah Teruna..Oppps..!!

sekadar gambar hiasan dari lampuneon



"ala emak kawinkan aku....ala emak kawin kan aku..... ♪♫♪♫♪♫...."




سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي



Setiap manusia yang normal pasti ada keinginan nak kawin..betol tak..? Kalo korg kata tak betul pun aku nk cakap betul gak..hihi...

erm...ekceli tahun depan aku dah nk kawin...dalam hujung bulan 5...,( jemput datang ok ), dari segi persiapan pulak baru sikit2 jer kot..baru beli barang2 hantaran...


1st aku beli barang kemas..., (gelang utk dia , cincin utk aku)

- "mak kau"..mahal dow emas..Rm 151/gram kau..,baru aku paham perasaan husben2 yang beli emas utk bini tercinta nie...nasib baik la si Yana tue kecik..., so kurang la berat emas tue..,jimat sket duit aku beli emas..hahahaha..kedekut punya jantan ('',)

storynya klik sini



2hd baru beli dompet dgn belt utk aku

- Setelah penat duk carik kat SOGO, JUSCO, MID VALLEY..., last2 carik dekat alamanda gak(tmpat dating bro ben)
15 minit jer dari umh aku..nie aku beli murah2 jer.. sbb cian nanti yana byr mahal2 <-----ayat poyo storynya ada di sini




tue jer la baru persiapan aku...hehe.., sikit jer kan persiapan...kad jemputan semua tak buat lg...demmmm!!!!!


sekian PEACE...(~_^)v

17 Orang Memberi Komen & Pendapat

xsbar nak tgok 2blogger bakal berumah tangga.=)

cepat2 sikit buat kad tu..heee..xlame lg dah tu..

semoga berbahagia in advance...hehehe.. :)

rossa alina- tue la..nk g buat kad nie..thanks

yg ko g cari emas ujung2 taun ape pasal mmg lah mahal

wah tahniah dah x lama la tu :)

pakcik amos - emas takde turun2..dh carik 2 bulan lepas

ko jgn lupa jemput aku nanti (tgh buat muka serius ni)

lagi satu kat blog aku ada list blogger yg cite pasal wedd prep diorg, bnyak info/tips beguna.
hope dpt membantu (tetiba aku rasa cm baik gile woh )

nora - nanti aku jemput semua, ada ek..nanti aku wusha

heh..selamat.. tak lama lagi tuh..tahniah..huhu..

hehe...dah pernah baca cerita ni kat blog Yana...

slow2 la..smpat lagi ni..huhu.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DI KALA HUJAN

salam..

selamat pengantin baru...** wah yg terawal ucap ni..

sekamar rindu - haah awal betul..nway thanks


EmoticonEmoticon