Wednesday, December 22, 2010

Ngeri Gila...!!!!!!!!!!!!!!!!

(bukan kaki aku)


Adoi..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Itu la dia bunyi suara jantan aku malam tadi...bukan la maksud aku sebelum nie suara aku mcm bapok orait....!!! semalam kejadian ngeri melanda diri aku..

Kaki aku terpeleot (mcm mane eja terpeleot nie), ekceli kaki aku nie dah lama injured sejak zaman sekolah lagi..kejap elok, lepas main futsal jer sakit balik..itu la masalah yang melanda kat aku sekarang nie..dulu time sekolah doktor suruh operate, aku tanak sbb nanti kaki aku ni dh mcm second hand pulak..hiiii

So semalam kaki aku kembali injured sebab kene takcle dari belakang..."mak kau" terbaring aku...sekarang nie dah terhencut2 jalan..mcm org OKU..

Kepada sesiapa yang ada Tutorial ker, Tips ker, Petua ker..apa2 ker..sila la bagi idea camner nk elok kaki aku nie..cara nk elok lebam leh gak...


Sekian...Peace...(~_^)v



P/S : kalaulah aku jadi spiderman,takder sakit2 nie..demmm!!


8 Orang Memberi Komen & Pendapat

LOR..TERPELEOT LA PULOK..SAPU LA MINYAK BUT BUT

tak pegi check ke..? bhy kot kalau lebam2 nie. takot ade fracture kt dalam. aritu my bro maen futsal, ingt terseliuh je, skali patah rupenye.

azureen - dr dulu dah cek..tirs koyak..hee

boleh try cuba minyak rambut sambil urut2 kaki..

~aku bukan doctor~


EmoticonEmoticon