Monday, December 13, 2010

Mencapap Hujung Minggu


سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي

tengah petang nie nk mengetuk keyboard dengan cerita pasal mencapap hujung minggu semalam, semalam buat julung kalinya aku join tournament boling anjuran MFPA (Malaysian Fire Protection Association ).




Aku main dekat area bukit jalil..tah apa nama tah tempat tue...aku mewakili company bapak si Yana...yang penting main FREE...agak kurang hebat jugak la aku mem bolingkan diri...hehe...markah tanak cite la sbb teruk...hihi...('',)ada mamat tue power gak la..point dia 190 lebih cmtue... nie share sket gambar yang ada hasil curik dari belog yana..





Lepas abis main boling ktorg mkn free die situ gak..hehe..


balik2 singgah jom heboh...ya ALLAH mmg heboh pun...tp kejap jer sbb cuara terik gila..rasa aku suhu dia 50 darjah celcius kot...

sekian....PEACE (~_^)v

p/s : tak sabo tggu game malam nie...hoben arsenal hoben...

4 Orang Memberi Komen & Pendapat

sory to say la. aku rase rooney hatrik malam ni.hehe

peace!hehe

hazwan - hahahaha...silap besar tue bro

cis cbok je nk buat entry ni jugak..haha~


EmoticonEmoticon