Saturday, December 11, 2010

Kene Rogol


Tajuk aku tue bukan la maksudnya aku kene rogol ok...agak2 la kan laki kene rogol...cmner pulak la keadaan kaum adam kene rogol...nie aku ter nk story pasal rogol, sbb time aku coping kat alamanda hari tue aku tgk ramai betul gadis2 atau kaum2 hawa nie pakaian menjolok mata...aku pun cuci mata jer la bkn la sampai nk rogol..

yang fesyen paling aku tak suka, yg pakai suar ala2 ketat tue..seluar tight tue..aku pakai seluar tue time main ragbi dulu2, tue pun aku masih pakai seluar pendek, yang aku jmpa aritue "mak ai" dlm hati aku berkata...mcm nk gelak pun ada...dah la badan besar( ckp gemuk kang marah pulak) korg bygkan badan besar pakai pakaian mcm tue..baju tutup bwh takpe..nie ngam2 kat alat sulit..eh silap..ngam2 kat, ala..btol2 la bwh perut tue..

(gambar hiasan)

Lebih kurang mcm dlm gambar tue la...sori la yer makcik or pakcik kalau nie pic anak makcik..hee.. aku pun kurang la arif pasal fesyen nie..lengging katanya kot fesyen ala2 mcm nie..tp kene la tempat...nk g senam robik ker ok lagi....mmg la manusia nie bebas berpakaian..tp tue la...bagi aku,rase kelakar tgk org fesyen mcm nie..hehe...tp ader gak yg cun pakai camtu (wah gatal lak aku)..pandai2 la korg pikir k...jgn sbb pakaian mcm tue punca anda kene rogol...


"nie terjumpa pulak gambar nie kt pakcik google..."


Nanti aku kongsi detail pasal ROGOL pulak...panjang2 kang org malas baca..hehe



p/s : pesan pada diri sendiri dan keluarga aku gak..

8 Orang Memberi Komen & Pendapat

owh,legging rupernyer pesen nih...isyik dengar tagging2 jek,ingtkan cam fb tu...btol la,mmg burok bebenor melihatnyer...geli mata melihat..terutama yg berspare part nih,xleh nk ckp per la...silap ckp,dapat adiah plak...hehehe

now mg rmi la pki legging..keluar jln2..yg pki tudung or x pki tudung sama jew..

ijatnuar - aku pun baru tau nama fesyen nie..geli wei kalo gemuk..hee

farah - tau takpe..

sugar2 kapas strawberry - tau takper..mmg tak kene

nasib baik aku ada kakak2 yang slalu cakap aku gemuk..so, tak adalah meroyan sangat nak berpesen pesen ni..haha~
Fesyen Tudung Menjana Tranformasi

Oh ni rupanya legging. Untuk gadis2 langsing bolehla, tapi kalau peha cam bunting padi tu, tepuk dada tanya selera. tapi serius, memnag huduh la legging ni walau slim pun, gemuk apatah lagi. bukan nak hina ni.

errk..aku x teingin lagi nk pakai..pakai buat tdo boleh..nk bwk g jejalan..oooo..x kur pun xpe..no legging allowed!!


EmoticonEmoticon