Wednesday, December 15, 2010

Kebutuhan Pagi




Adoiyai....nk terberak lagi...sapa nak bace cerita berak klik sini...nie mesti gara2 makan nasi beriani GAM...sapa tau kt mana tue phm2 la...jangan aku kene sama sudah..dah la mggu audit HARI Q sekarang nie..mggu yg kurang best betul...hehe..hilang betul mood...sapa yang pernah kene cirit birit tau la kot perasaan aku sekarang nie mcm mana..hehe...bergerak kekiri dan kekanan punggung aku sekarang nie...mcm nk kentut, kang kentut keluar benda lain mampus malu aku..hihi...nak pergi toilet makcik toilet tgh cuci pulak tue...demmmm!!!!!!



sori la yer..sekadar mengadu jer..

sekian PEACE (~_^)v



P/S : si yana pun tgh cirit birit tue...hee

12 Orang Memberi Komen & Pendapat

bekpes mkn beriani gam?? ish³...pi je a berak...ala macek tu paham punyer...kui³ =P

korang punya instinct kuatla..sorang sakit..dua2 pun sakit..haha!

semoga cpt2 baik :)

makdara - hahaha..si yana tue pembawa penyakit kot..ops..hee

hahaha..lawak jew..x mau kentot tau..nnti kuar bende lain..moge cept sihat..

haha.dasat ujang..aku pun penah alami.sgt sadis wei..byk kn minum air taktala ini..

farah - tahan kentut dah td..hehe

hanisan - ontah la..masakan busuk kot


EmoticonEmoticon