Wednesday, December 22, 2010

Kantoi Nak Beromen


Bacaan 13(sx)


Nora menjemput pakwenya.. Hamzah untuk pergi kerumah berjumpa kedua ibubapanya sambil makan malam..Kalau Hamzah bersetuju.. Nora berjanji akan tidur bersamanya selepas makan malam tersebut.. Setelah berfikir agak lama.. akhirnya Hamzah bersetuju dan membuat beberapa persiapan... Dia lalu pergi ke sebuah farmasi dan bertemu dengan pemilik farmasi tersebut untuk meminta nasihat dan tunjuk ajar...


Hamzah : "Pakcik.. Malam ni.. buat pertama kalinya saya akan meniduri kekasih saya jadi saya ingin membeli ubat yang paling baik untuk menguatkan ketahanan dan mempercepatkan ransangan..saya juga ingin.. membeli kondom yang paling tahan.."



Pemilik Farmasi : "Berapa banyak kamu mahu kondomnya?"



Hamzah : "12 keping.. kerana saya mahu mengulangi sebanyak 12 kali"



Selesai berurusan di Farmasi tersebut... Hamzah terus balik ke rumahnya... Malam pun tiba.. Di Rumah Nora... Hamzah duduk di sisi makwenya itu..berhadapan dengan kedua orang tua Nora... 30 minit berlalu.. Hamzah banyak tunduk dan malu-malu.... akhirnya selesai makan malam... Nora berbisik pada Hamzah...



Nora : "Saya tidak menyangka yang abang ni pemalu orangnya.. tapi bagus juga.. mesti ayah tidak ada alasan untuk menolak perkahwinan kita nanti...'



Hamzah : (Sambil berbisik) "Abang tak sangka.. ayah awak tu rupanya seorang pemilik Farmasi..'



Sumber dari Cerita Lawak

Cerita rekaan semata2 tiada kene mengena yang hidup atau yang dah mati orait..

P/S : member aku tak phm cerita nie..sengal gila..so sapa tak phm tue sengal la k..hihi

47 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha.. confirm kene reject wat menantu. hahaha..

kalau lisa jadi parent dia..for sure dah hambat mamat tu dengan penyapu Lidi...huhu

suria amanda - hambat jgn tak hambat

hahahahahah...kantoi jugak.. ;p

kantoi gile..ptt la menunduk semacam hahah

ahahahahah.. bodoh segan.. lalaala

aku tak sengal ha

aku faham aku faham
(sambil mengangguk kepala)

PERHATIAN : aku takde kena mengena ngan watak kat atas tu

nora - hahahah..bace pun kau..mmg niat aku letak nama kau tue..lalalal

hahahaha!!! dah la siap ckp nk wat 12 round. kantoiiiiiii~

hahahaha comfirm lah kan kene reject.siot, nak tido ngan anak die.wahaha

haha padan muka.. 12 kali konon.. 12 kali kena hambat ngn penyapu ada laa.. =p


p/s: Percaya diri

hahah.. mmg kena reject awal2 lah.. hahah...

kahkahkah .. pdn muka. hbs peluang jadi menantu. hihi ..

mr syah - rejek takpe,janji dpt..hihi

hahaha...mmg lawak bro

kah kah kah, malu sebab beli tutttt dekat ayah makwe dia kan.. hahahha

*gelak guling guling

pernah baca yang ni. gila malu weh~

kawen ler kalau dah sangap sangt. kihkihkih....

gila sengal pakwe dia tu...hahahaha...padan muka...

kantoii...memang x jadi kahwin lah...hehehe...

uish ! tutup muka ngn kuali lha ! aduhhh !malu seyh


EmoticonEmoticon