Thursday, December 9, 2010

Jumpa Artis Ngangkung


Tadi aku pergi alamanda dengan rakan2 sepejabat*time lunch ok...bukan ngula* untuk membeli pastu belah dari alamanda tue...tp tue perancangan jer nk belah..skali tak belah gak..duk jln2 lagi..hehe..motif utama aku ke alamanda sbb nk beli brg untuk hantaran nanti...,ekceli brg nie dh wusha2 haritue dgn sikurus aku..,so hari nie free,pergi la jap beli brg tue...brg tue ape ek.."itu yg kita tak tau"(skrip cerita lost n found)..hehe...kalo nk tau barang apa aku beli..singgah2 la ke belok sikurus aku...



Gambar 1.1 : Penulis dengan muka gatal time nk bayar


Lepas aku selesai coping barang tue..duk jalan2 la jap sambil nk carik port utk lunch...skali ternampak la gelagat sepasang kekasih nie sedang bercumbu2...eh silap...bermesra2...betul2 dpn ktorg..tgk punya tgk...lihat punya lihat...dah cam siapa org dia..tak lain tak bukan tue dia..seperti tajuk di atas...sepasang kekasih pelakon cite ngankung...nk tau sapa..nie la org nya..




Gambar 1.2 : Eira Syazira


dan lagi sorg opkos la kekasihnya...si...




Gambar 1.2 : Azad Jazmin


kepada yg tak tau...nie nk bgtau la..dorg nie mmg hangat bercinta...hehe...ala2 suwiiit gitu berpegang tangan smbil tergelak...dorg bukan la keluar berdua...tp ada lg sorg,rasenya adik kepada eira syazira tue...belog aku nie bukan la belog gosip k...hehe..just cite apa yg aku nampak td...nk tau gosip terhangat dorg korg masuk la ohartis k...




Gambar 1.3 : Sekadar Gambar hiasan


P/S : gosip tak gosip la kan...nk bgtau gak la, tgk si eira syazira nie mcm gedik gak.. tp cantik gak..hee


PEACE....(~_^)v

3 Orang Memberi Komen & Pendapat

wah..
lamer gler x g alamanda...
xpew..
t blik bangi,
boleh lah beronggeng puas2 kt saner..
huhhuuuh......

aaa..kalau jmp sam lagi gempak kan?


EmoticonEmoticon