Tuesday, December 21, 2010

Hanis Zalikha Gila..!!??




Gila.....Gila....Gila.....!!!!


Siapa GAY jangan bace ok...sebab Hanis Zalikha nie bukan taste untuk org GAY..hehe...tp aku nie lelaki normal memang suka tengok muka Hanis Zalikha nie, sebab apa..???? sebab dia cun la..., Sekarang cerita tengah hot pasal Hanis Zalikha nie..tapi bukan nk cerita dia gila..tp aku yang gilakan dia..hihi




Ekceli aku kenal minah nie dah lama dah...pergh..ayat nk poyo...!!! maksud aku, aku kenal die nie sebelum aku start ada belog lagi...aku tau nama Hanis Zalikha nie dari yana.., Sejak dia kenalkan aku dgn pemilik belog popular tue , mmg nama Hanis Zalikha nie menjadi pujaan hatiku la selain Lisa Surihani dan Heliza...pergh..gila playboy aku...hahahahha,




Aku rase siapa demam tengok muka dia nie boleh elok demam tue...hihihi.., so siapa demam guna la petua aku nie ok.., tgk pipi dia tembam, kulit licin mcm buah epel, tggi pulak tue, putih....pergh...!!! Gila kentang wei...Boleh terberak wei kalo tenung dia lama2


Tapi kan....

~
~

~
~

~
~

~
~

YANG MENJADI PUJAAN HATIKU
TETAP

YANA




Wah gila romantik aku kan...hahahahahah.....jgn ter berak sudah bace entry nie ok yana oi..!!!! hahahaha...1st time aku romantik nie...erkkk romantik ker...,??



ok la...nak main game batman, sebut batman teringat otai blog, darkbatman


SEKIAN....PEACE (~_^)v








P/S : kawan2 blog aku yang tengah bace nie pun semua cun-cun(ayat bodek)




52 Orang Memberi Komen & Pendapat

waahhh romntik sgt....ehehee smnjak 2 3 mgu ni asek tebace tentang HZ jek..sampai dah terminat dah...ahahaa die mmg cntik! =)

ecewahhh suwitnyaaa..hakhakhak...

err harus ke ai tacing?? lalala~





psstt meh baca entry baru:: AYAH RETI KE GUNA IPAD??

nuruladha - sila la minat dia..hehe

mcm sengal je ko.. hehe gurau ja jgn marah :)

wah semua org dok tulih pasal haniz zalikha..

keh2 igt hanis gila tadi rupenye tuan tanah ni haha

hehehe..ujang..kalau eka jadi yana.opkos eka terharu..hahaha..ase nk nanges kegembiraan kot...haha..

kan kak yana kan?

sib baik sib baik

aku baru nk mengadu kat tunang ko yg ko ni gatai huahuahuahu

huwarghhhh baru nak cakap kang gepren marah kang.. hahah tak jadi lak nak ckp gitu..



hai, jgn lupa vote Ain Zulaikha.blogspot di http://bpm-undip2.blogspot.com/ tq sy xpaksa k :)

salam ziarah..

ishhh..terkejut baca entry tu.. dia tu idola sy tu.. full package dia tu.. suke sgt..
tapi suke gak la nk be one of the followers blog ni..

imanshah - lu tulis gak la bro..hee

This comment has been removed by the author.

qaseh - bkn gila..tapi gila2..hihi

finie - hihi..sama la kt pun minat

hahaha!!! bagus lah masih igt buah hati.. walo pun suka kat org lain, buah hati tetap di hati kan :)

P/s: hanis zalikha mmg terbaikk :)

hai...singgah cari jejak abg ben kat sini...

ayat bodek baik punya..haha..lek bro sja2 je

klu dia baca mesti dia terharu bro.. heheh...

rugi aku tolak cinta hanis zalikha aritu.. ish menyesal.. :P

salam..

hebat entri ni...sangat hebat..saya suka.

Siapa dia?? Tunang?? Isteri?? kekasih?? sila jelaskan.. :)

STRATEGI BARU ALONG

iniialahaku - aku mmg kaki bodek...hee

heidi shafiq - die tolak cinta kau sbb die terima cinta aku..hehe

darkbatman - ape yg best bro..hehe..sori pinjam nama

wallaweii...mmg romantik..kekalkan romantika anda tu tau...

auww...sungguh romantik! kih kih

hahaha romantik.... moga bahagia hingga ke syurga.. amiin

huahua..terbaikla entry ni..
wuwuwu..mmg romantik sungguh! :D

komen ni ai taip lepas ai baca entry terbaru yu tu, pasal darkbatman...adehhh~

"arghhhhh!!! jambu baca ayat yu lah ujang!!! adehhh! tapi memam terbaik lah...nak demam kejap...koh koh koh"

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "*-* HuJaN oH HuJaN *-*"
2. New Entry "@ ReVoLuSi RaMBuT @"

haha sweetnyer psl kak yana tu :P..

Bodek la byk2 lagi..pe tu ckit sgt jang! hahahah

poyo poyo..
tapi romantik.. hahaha

romantik siot..confirm malam nie yana tido mimpi ko.....hahahaha

Ujang perasan tak yang muka bakal bini Ujang nih ader iras-iras muka Mrs. Ben!


EmoticonEmoticon