Wednesday, December 22, 2010

Bosan La...!!!!!!



Hari nie aku agak busy sket...adoiyai...tak sempat nk berjalan ke blog rakan2....demmmm!!!!

rakan2 yang aku tak sempat singgah tue sori2 ek...tah apa bahasa aku guna nie...

teringin nak pergi terjun laut la pulak sekarang nie..tak pun air terjun mana2 ker..swimming pool ker...perghh!!!!....nie semua di akibatkan oleh lapisan ozon yang semakin nipis...panas betul hari nie..siap aku bukak baju lagi lepak dlm opis aku nie...

( nie bukan aku, aku lelaki tulen )


Sesiapa yang ade nk g piknik ker ajak la aku orait...

kalau hujan hari nie takder la panas macam sekarang nie...dah la kaki tengah sakit nie...oh tak best nya...takpe2...sabar2...

apa yang aku merepek nie pun tak tau la..sebenarnya tengah bosan..hehe



Sekian...Peace..(~_^)v


p/s : hari malas sedunia harinie...

12 Orang Memberi Komen & Pendapat

lama bettl xmandi laut.. sungguh2 best..

kurang pahale puase aku tgk gmbr tu.hahaha bagi yang besar sket bai

nazirulhazwan - hahaha..g minum terus

gmbr tue buat naz nak komen n3 ni..hahaha

cis.pic langsung takde kena mengena

sekarang ujan ni haa panas lagi tak? hahah sejuk gila kat rumah ni.. nasib baik bukan salji.. hihihi

ain zulaikha - dah sejuk dah..hee

ahha kt cini ujan lebat..
siap tak bley bkk lappie agy..
=(


EmoticonEmoticon