Friday, December 24, 2010

BONGOK BETUL...!!!!!!!!

!$#@&@^()$*@*^(!_@*_^!
(mencarut)


!^*@^#%!(&*#*(^!)(*_)(&*^#(*)(&!
(mencarut lagi)



Hampeh tahap gaban nak mati betul la mat indon yang mengecat kat opis aku nie...abis dengan kereta2 aku dia sembur cat...mmg tuuuttttt betul la


Habis ilang mood aku...aku tengah marah nie..tapi mcm mane nk tunjukkan kita marah ek kat blog nie..jap2...nk try carut jap...CIB*I betul la...!!!


nie korang layan gambar kereta aku & member aku yang kene cat


KERETA AKU





KERETA MEMBER AKU






Korang tengok la bintik2 biru tue bukan airbrush ok..tue serpihan cat...mmg bongok gila...!!!



P/S : Tawa Dalam Tangisan betul aku sekarang nie


31 Orang Memberi Komen & Pendapat

ala kesian . .
xpe nnt mintak ganti..erkk..
;0

azlia - tak ganti mmg aku saman jer..

jom2 kite p saman die...
haihhh..
punye beso kete , xkn xnmpk..
ngokk..

dia kat atas..konon cat tak kene la..mgg tggu la respon nie..

perghhh teruk tu.. claim la ngn opis hehe

pegi sembur cat kat muke diorang balek =P

azureen - good idea..hehe..tgk final bola nanti nk sembur mat indon

perghh! tahniah..cat baru tu..tren sekarang tu..gurau je

haha..siot je indon uh
pegi cat balik muka dia merah putih..

uh! bengang ouw!
dah jadi berbintik-bintik kot keta tu.
keta hanys lg lah, calar hampir seluruh body, nak tgk gambar klik sni http://hanysapek.blogspot.com/2010/09/aku-bengaaang.html
;D

cisssssssssssss.....
bungol betol....
habes keta cani.......
claim balik.....

mialia - dah mati kene bunuh..hahaha

wow..kalau mcm neh mmg layak kalau mencarut..aiyooo~~

kasi hantam sama dia.. kekekekeke. Minta ganti rugi la apa lg

perghhh!!!cane leh jadi cmtu..

truknya bro.. klau ak mmg dh melucah ..mencarut sume ade.. gile kene cmne..

suruh diaorg jilat balik cat cat tu grr sesukahati je

adoi . memang emo kalo kene camtuh !

dapat aksesori baru keta ko...kang kalo suruh mat indon tu jilat cat tu sampai bersih kang, kedutaan kita kat indon kena baling cat lak~

Gorengbaek - Kenali jenis entri dulu kalo nak berblogging

Hangit habis dah - Gila ko!!!Along Nak berenti berblog??!!!

Kita bakooooo jee ..bakooooo jer kete tuh..Eyhh silapp.. =.='


EmoticonEmoticon