Sunday, December 19, 2010

Apa Itu Nuffnang ?


Napa tajuk aku mcm tue...sebab aku nk tanya kat kawan blog nie la..hehe...sebab aku pun belum arif atau tak tau lagi detail pasal nuffnang..hehe..yang aku tau nuffnang nie pemurah <---ayat bodek.. Kalau otai2 blog bace nie mesti sengeh jer duk tgk ragam newbie mcm aku nie....(~_^)v...mesti korang cakap aku nie malas bace atau malas nk search kat pakcik google kan..,mcm2 aku bace dah, tapi masih tak paham macam mane tips sebenar... Kalau aku dah dapat tips nanti baru aku goreng kat sini baik punya...
SEKIAN....PEACE (~_^)v


P/S : saje jer buat entry nie...nk tggu otai reply

16 Orang Memberi Komen & Pendapat

nuffnang? hohoh no komen.. biasa je.. sy tak dapat bE lagi.. T_T tak tahu la bila nak dapat, ke dia dah dapat tapi sy tak tahu menahu lagnsung?

samalah , baca berjuta kali pun ttp xpaham -,-" ugh

nuffnang tu sykt pengiklanan. hahahahhaha !!

aku xnah check earning aku pun..

ayuni - ada ek sy kt bloglarian..hee

ain zulaikha - yer ker tak tau nie

amalina jo - kene beribu juta kot baru phm..hee

miss lolly - ops..otai dh bace..hee

series.. nuffnang nie memang buat poning kapla je. bace lah sepuluh ribu kali. tetap tak faham. -__-"

tak register pn lagi. tak brani. (ntah hape2 nak takot mcm la nuffnang tu makan orang. XD)

yang aku tau nuffang ni nak supply duit je...hakhakhak

haha.. sy pun same.. masih xpaham lagi dgn nuff tu. . .

salam,,nape yg sy ada RM0.75 je,,dr dulu ag,,,

http://rocktoadamlambert.blogspot.com

larr..bro ujang pon bru j dalam nuffnang.....rapi skang dah dapat beratus...perrghh..bisak! hihi

ceh ingat ko nk tulis pe la .. takat tulis cam tu baik tak yah bg la info ckit ...


EmoticonEmoticon