Wednesday, December 29, 2010

Aku dan Ben Ashaari

Hari nie bz...Tapi gersang


Kesibukan diri aku melanda hari nie...cis cis...tak sempat join soklan harian ke 3 bro ben..

pastu dah la tak sempat nk update cerita pasal bola malam nie..

bertampah pulak tengah gersang sekarang nie..eh..silap bahasa pulak.., bukan gersang tapi gemuruh atau berkobar2...sebab malam nie malam penentuan Malaysia vs Indonesia...

Masa online kejap tadi pelik gak bace komen member2 kat entry sebelum nie

ada org ckp bro ben puji header aku...dalam hati aku berkata

"gila apa idola aku puji header blog aku.."

belek punya belek blog bro ben, jumpa entri nie...



Terus aku gelak besar...hahahaha...<----cmtue la bunyi aku gelak...


Tipu la kalo aku ckp tak happy, sebab sejak 3 minggu aku mula berblog nie mula2 skali dia POLO blog aku seteleh 8 hari jenguk dia...aku cite pasal dia gak..tgk sini

Kali nie dia buat entry suka vespa buruk blog aku..happy la wei..hahaha..sengal gelak sorang2 aku sekarang nie..

Yana tau la cmner aku skrang berblog..gila meroyan...tak tgk MukaBuku aku dah...hihi


Terima kasih tidak terhingga kepada bro ben sebab suka header vespa buruk aku tue..hihi, tak lupa juga kepada musuh2 ketat aku...,siapa nk jadi musuh ketat aku kena rajin kutuk aku k..hihi

Ok la..nak pergi berak jap...hihi



Sekian....Peace(~_^)v



P/S : malam nie layan Final bola kat putrajaya...

32 Orang Memberi Komen & Pendapat

jeles tice taw..hahaha!

tp siyes, header ujang mmg nmpak klasik...sgt2 like..hehe..

~tice su~

mmg cantek pon. kakchik pon nak puji. hehe ..

idaman wanita tak tahan wei..hak2..

huh, tak lawa pon. hahaha
ha musuh longgar ko da mai ni:P

OMG! siapalah wanita yg mengidam blog ni? kah kah kah~ =P

hehehe header blog ni cntik+mmg klasik huhu..

idamanla sangatttttt~

kuikuikui..

naz - tanak layan kau...hahahaha...sengal

apo kono eh jang...ALL IN ONE
wow polis trefik ni

sape musuh ketat tu terase cek hahaha..happy kan? hari ni hari naz n ujang lak kekeke..tahniah ujang lapuk bez to know u skeaping lak kuwang3x

haha...femes ujang hari nie..jeles gua..sebab ang fan arsenal jugak kot.. =P

qaseh - opkos la ang musuh aku..hahaa

wah jelesnya..
anyway header abg memang gempak ar..suka tengok..

mmg cantik & klasik pun header tu.. mmg patutlah kena puji.. takde bunyi jeles kan dalam pujian ni.. he..he..

wahhh... femes laa dia skang... pape pun congratez... tapi jgn lupa yea...

JOM JOIN GA TREX =)

tq

huhu... nieza masuk blog ni dari entry abg ben yg tu la... hehe... salam kenal...;D

ai..ujang~ menang sesaje nih..jampi je hape~ soklan seterusnya kita share ea hahhaa

salam ujang, tice dah TAG ujang utk join giveaway hrp sudi join ek! hehe...

http://suzanalelawatty.blogspot.com/2010/12/giveaway-3tahun-blog-misztrex.html

join tau! hadiah pon best! hehe..

tq!

~tice su~

bagus giler.. menghargai musuh.. muahaha.. be friends with the enemy. muahahah

muahah..tahniah2..aku berhasad dengkin nga layout blog ni..ehhehe

http://rocktoadamlambert.blogspot.com

err sapa ben tu???kawan cakap muka dier cam cikgu kat skolah dier...cikgu disiplin ..hahaha..takut nk bukak blog ben jdnya...haha


EmoticonEmoticon